Borlänge.

 

Jag fick en inbjudan på posten i dag, till en bloggfest i borlänge. Jätte skoj. Men det komiska i detta är att jag ser på min pojkväns seriematch tablå eller vad man ska kalla det att han ska spela mot Borlänge samma dag i just det Borlänge! Sjukt läskigt tycker jag. Jag menar hur ofta spelar dom match mot borlänge i borlänge? Jo en gång om året. P:s match börjar 16:00 och slutar ca 18:00 och bloggfesten börjar 18:00. Detta innebär nog att jag får åka bil till dalarna om min sambo inte nödvändigtvis måste åka med spelarbussen dit. Om jag går dvs. Jag tyckte det var lite lustigt sisådär.

 

 

 

 

Förresten är det några av mina läsare som ska på festen?

Kommentarer
Hanna - CandellDesign säger:

Haha, har inte ens hört att det är någon bloggfest, ändå bor jag i Borlänge. Ha så kul i alla fall! :)

2010-03-26 | 23:40:17
Bloggadress: http://candelldesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback