Soliga Argarve ♥



Jag och bejb åker ju som jag har skrivit ett x antal gånger till min syrra i Portugal den 13:e juli. Det roliga för dagen är att när jag nyss bläddrade igenom tidningen Solo så fann jag ett uppslag med ett semestertips till just Algarve, där min syrra Jennie bor. En annan rolig grej var att jag skrev till Jennie ca tjugo minuter innan jag läste detta och frågade om hon kunde hämta oss på flygplatsen som hon gjort dom andra gångerna jag vart där. Jag tror hon jobbar då vi kommer denna gång så jag frågade även vad hon trodde taxi skulle kosta från Faro flygplats till Albu, om hon nu jobbar. MEN så läser jag nu här i tidningen att det kostar ca ynka 350 kronor. Jävla sammanträffande alltså. Inte så intressant för er kanske. Men för mig var det det!







Chennie snart kommer din apseluta favvosyrra Emsa Damsan, hohahiii ♥ ♥ ♥
Kommentarer
JEANETTEF - foto, musik&allmänt vardagssnack säger:

KOLLA IN TÄVLINGEN I MIN BLOGG!



http://jeanettef.blogg.se/2010/june/vinn-inbjudning.html



STOR CHANS ATT VINNA! ;)

bra sätt att nå ut till dina läsare!

2010-06-16 | 17:41:19
Bloggadress: http://jeanettef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback