Räkningar är så kul :-)



Jag har precis pejjat våra räkningar. Det är så himla kul att se ens pengar bara försvinna.. eller hur? Och på vad liksom? Jo hyror, teleräkningar och allt vad det nu är. Men men jag gissar att det är en del av life liksom. Tur nog delar vi på våra räkningar så då slipper man ju pejja allt själv liksom.


Hmm jag måste köpa en resväska innan vi åker om 18 dagar också. Det är också sånt där tråkigt att lägga pengarna på och som dessutom är ganska dyrt. Men man måste ju liksom och man får tänka långsiktigt, förhoppningsvis kan man ju ha resväskan i flera år.. om den inte blir kvaddad av dom som lastar på och av väskan det vill säga. Det har ju hänt förr. Sen så går det ju några tusenlappar till pengarna jag ska växla till euro också. Det blir en dyr månad det här förstår ni. Men den blir fan så rolig och jag älskar mitt liv så ända in i... just nu ♥



Kommentarer
hanna säger:

vilken jätte fin bild! <3

2010-06-29 | 19:10:09
Bloggadress: http://httphassle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback