No time.

Jag förstår inte hur alla kan ha tid till att blogga nu för tin? Jag är liksom ute hela dagarna och bara njuter i solen. Lever sommarlivet liksom ;-) Och vad finns det egentligen att skriva om på kvällarna då? Bara att man solat liksom. Intressant för er liksom? Nee. Jag älskar att min blogg inte är en ritblogg längre, jag vet att jag skrivit det förrut, men jag älskart verkligen. Speciellt nu på sommaren. Vem vill sitta och prestera hela soldagarna? Och för er som undrar (förmodligen ingen) så är det bara 38:a dagar kvar till P och jag åker till Portugal, weey.



Nu ska jag åka hem till mamma och pappas pool och schteeeka med min fina bästaste Torie!





Kommentarer
nathalie säger:

håller med! svårt att hitta på nåt att skriva om...

2010-06-05 | 11:24:53
Bloggadress: http://igottagetsmart.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

åh tack finaste Emma. Vad glad du gjorde mig =)



Har du för måndagsplaner? Har ni fint väder?



kramar!!

2010-06-07 | 11:07:44
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback