long for tomorrow.



Tjoflöjt!

Jag vet att jag skrev i går att jag skulle visa er vad jag hittade i går när jag var på stan. Jag skulle ju som sagt hitta en vit outfit till elba-festen som vi ska på i morgon. Jag hittade absolut inte det jag sökte efter trots att jag nästan kikade i alla butiker, jag övervägde till och med att gå in på New yorker men där gick min gräns. Men så lyckades jag hitta ett annat litet sött nummer på GT, hör och häpna ;-) Tänkte att ni får se det i morgon på i stället innan jag åker till syrrans förkaka. Och den förkakan består av henne och... mig. Kan ju inte bli så mycket bättre? ;-)

Fick by the way hem en beställning från H&M i går. En till fjärilsring fast i silver denna gång (love them!!), en långklänning som jag redan älskar och en till klänning som jag ska ha på midsommaraftonen som jag också älskar.


I kväll blir det grill med chill hemma hos mami och papi, myyyysigt. Och jag känner att morgondagen... ja att morgondagen kommer att bli king!





Kommentarer
Fanny säger:

Brun du är..! :o

2010-06-11 | 11:40:46
Bloggadress: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback