Elba.



Herrow.

Väntar på att Mr. P ska komma hem. Vilket inte är förrän tjugo över två men endå (haha jag rimmade). Jag måste nämligen ha bilen till stan då min bil är paj. Jag ska fika med Becca vid tre och så behöver jag köpa en present till min mammi då hon fyller år på torsdag. Och en ny almanacka och även något vitt att ha på mig till på lördag då det är whitenight på Elba. Man ska supa och vara vitklädd på en ö vi har här i västerås alltså. Jag vet exakt vad jag vill ha på mig, sen om jag hittar det är en annan femma. Varför har denna lilla skitstad inte H&M trend? Monki? Beyond retro? Halluuee?! Våran H&M var liksom världens första H&M av dom alla och vi har inte H&M trend? Det är ju skandal enligt mig och många andra. Haha. Mycket klagning på shoppingen på senaste tiden, doncha' think?
Vi får se vad jag hittar, något vitt måste jag ju ha i alla fall.

Nu blir det en smoothie, hörs sen, då får ni se vad jag hittade för något.



 

 

Kommentarer
nathalie säger:

Monki ska ju öppna här i höst! :)

2010-06-10 | 10:56:04
Bloggadress: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback