Best night evahhh!



Asså kvällen/natten i går var kung! Jag svär på att det var den BÄSTA utekvällen på länge länge. Den kunde inte bli bättre. Och nästa vecka gör vi om'et. Finns det förresten något bättre än att festa på sommaren? ÅHH :-)




 

Jag och min absolut bästa. Även min sissy ♥

 

 

 

 

Malles öl, min redbull vodka :-)

 

 

 

 

Nawww!

 

 

 

 

Och Emma fick sin strawberry daiquiri tillslut :-P

 

 

 

 

Dammarna på båten till Elba! Jag cusco och sissy dårrrå. We are the best ♥

 

 

 

 

 

Ön.

 

 

 

 

Kussen i ena baren.

 

 

 

 

 

Jag hade som sagt jävligt KUL!

 

 

 

 

 

Ja det blev några jäger kan jag ju säga :-)

 

 

 

 

 

Jag gaddade mig när jag endå var i farten. Why not liksom?

 

 

 

 

 

Arash och moi. (sen gick min kamera sönder så detta är mobilbilder, höhö)

 

 

 

 

 

Mallan och Anders.

 

 

Jag säger bara TACK, tack så jävla mycket för i går! :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback