Vivaldi och Eclipse.



Gud det känns som att jag har så mycket att blogga om men jag vet inte när och hur riktigt. Haha. Jag kom nyss hem från stan efter att ha lunchat med syrran. På Vivaldi så klart. Bland det bästa matstället som jag och min bejb P vet!!

I går käkade jag och Malle och några fler tjejor på Varda och efter det såg Eclipse på Bio :-) Den var as bra! Nog den bästa av alla dom tre twillight filmerna enligt mig.

Nu ska jag ta en svalkande dusch, jag var tvungen att gå barfota hem för att jag hade såna jävla skavsår = Mina fötter är SVARTA! Sedan kanske jag åker hem till mamma och pappa en stund, vi får se.



 

Den bilden bjussar jag på :-P

 

 

 

Ja jag vet att hon påminner om Rihanna och att hon är smäääshing med sina puppy-eyes :-)

Kommentarer
Anonym säger:

jag tycker hon liknar kronprinsessan viktoria ;P

2010-07-08 | 09:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback