Stanna upp.


I går var vi som skrivet hemma hos mamma pappa i deras nya hus. Det blev en heldag där med bärande och grillande :-) Så mysigt. Nästa sommar kommer vi nog bo där hela sommaren :-) Jag har verkligen världens bästa föräldrar som alltid ser till att deras fyra barn har det bästa. Man glömmer lätt bort sådant. Det tror jag dom flesta gör, så jag vill bara tipsa er om att stanna upp i bland och tänka på era nära och kära och på hur mycket ni älskar/borde älska dom. Otacksamma och skitsnackande ungar är det värsta jag vet.





Till vänster är det en bastu som ska byggas om till en liten stuga tror jag? Och så är det huset till höger som ska renoveras helt och även byggas ut. Där kullen är ska dom två poolerna stå.






Huset från framsidan.






bastuhuset.






Den "lilla" stugan som jag och Patte ska få inreda helt själva :-)






Patte var grillmästaren i går.






Vovvisarna hade det mys på den enorma tomten.






Sen vart det en liten promenix.






Och lite pussar så klart, what else lix?









Min humor. Haha
Kommentarer
Vickan säger:

Gud vilket mysigt ställe! Och vilken lycka för er att få inreda lillstugan helt själva. jag håller med dig Emma, man ska ta vara på varandra så länge man har varandra för man vet aldrig hur länge det är så. kram på er och ha det nu så gott i sommarvärmen./Vickan

2010-07-04 | 11:58:19
Bloggadress: http://annehlie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback