Grubbleri.



Många många frågor snurrar runt i mitt huvud just nu. Hmm jag funderar bland annat på om jag ska ta och försöka hitta ett jobb vid sidan av min firma. I bland blir jag trött på att vara hemma och rita, fixa med plaggen, tvätta, städa osvosv. Medan jag i bland känner att det är just det jag vill göra. Man kan ju inte ha det bättre. Patrik tycker absolut inte att jag ska ta något jobb vid sidan av firman. Han vill att jag satsar helhjärtat på firman som den fina människa han är. I och för sig så stöttar ju jag han i alla lägen med fotbollen osv. Vilket människor har en tendens att glömma. Men en sak som jag har lovat mig i år är att jag INTE ska försöka spela någon annan bara för att försöka passa in, inte någonstans. Jag är jag och gillar man inte det så är det väl så.
Jaja men vi får se hur det blir det här med jobb osv. Grubbel grubbel.

På tal om ingenting så känner jag mig sjukt festsugen. Jag skulle vilja ferra riktigt rejält i morgon. Så känns det nu i alla fall. Intressant va? Haha.


Kommentarer
alexandra säger:

sv: ingen orsak :)

2010-01-07 | 13:27:43
Bloggadress: http://asahlen.blogg.se/
sara säger:

omg! bor du på pettersberg?!!! jag bor på jakobsgatan, jätte nära pettersberg!!! :O <3

2010-01-07 | 22:28:58
hedda säger:

älskar dina bilder/ritningar!

kan du inte rita mera?



kram hedda

2010-01-11 | 17:57:39
Bloggadress: http://streetphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback