Emsan ger svar på tal.

 



Älskar dina bilder/ritningar!
kan du inte rita mera?

kram hedda


Hej Hedda, tack så jättemycket :-) Denna fråga får jag ganska ofta, speciellt när jag är i perioder som nu. Då jag verkligen inte känner för att sätta mig ner med varken penna eller pensel och skapa. Jag tror att jag kan tala för väldigt många konstnärer när jag skriver att dessa perioder verkligen gör en stressad. Stressad över att känna pressen på att hela tiden skapa och visa er något nytt när jag som sagt i själva verket bara vill göra allt annat än att just skapa. SPECIELLT när det är mitt enda jobb för tillfället. Det jag skulle önska är att jag inte ville göra annat än att skapa för jämnan. Såklart. Men så är ju inte fallet. I bland dock så vill jag inte göra annat än att skapa och dom perioderna är underbara. Haha jag känner mig som en riktig periodare ;-) Ni som fortfarande hänger kvar här på min blogg trots dåliga skapar-uppdateringar mellan varven är mina riktiga och trogna läsare. Ni är underbara.
Kommentarer
Emma - Ritar säger:

Förstår precis vad du menar :) Ibland kommer det i perioder då man ritar som en tok teckning efter teckning och sedan kan det gå flera månader till nästa gång man ritar.

2010-01-12 | 13:54:33
Bloggadress: http://emmalinneanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback