Dead me.


Jag shoppade en del i stockholm i går. Bland annat två tröjor från Monki, en nit-tröja från H&M, ett fint diadem från Zara, ett läppstift från Makeup store, prickiga strumpbyxor från H&M och ett nytt puder från MAC. Det pudret köper jag varje gång jag är i sthlm då vi inte har MAC här i Vässan. Jag är supernöjd med alla mina köp :-) Så jäkla tråkigt att vi inte har H&M trend här i Vässan. Dom har så sjukt snygga kläder på trenden. Här är det bara b-kläder på H&M, vilket har resulterat i att jag inte ens går in på H&M här.


 

En Emma just nu. En väldigt död sådan.

Kommentarer
sophie säger:

hej har du slutat att teckna helt eller.skitsnyd trodde att jag skulle få en fin poträttbild av dig..men men...du har gåvan iaf. hör a dig vill fortförande ha en, men annars får ja söka mig vidare kanske till oljiemålning.../Sophie

2010-02-10 | 11:14:12
nathalie säger:

åh, visa köpen! :-)



visst har du ändrat lite på designen igen? superfint!

2010-02-10 | 12:05:42
Bloggadress: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback