Random.



Fy bubblan för detta väder :-( Det snöar och är iskallt. Det är verkligen inte kul att gå ut med vovvsingen om dagarna nu. Men man måste ju.

I går kväll vann Jackie och Patrik PH och jag höll på Jackie från dag ett :-) Men fan vad tråkigt att det är slut nu. Bubä.

Hmms annars längtar jag till fredag. Först blir det 1-års kalas för min brors dotter Alina. Därefter åker jag och min allra bästa vän/syster hem till henne och fixar i ordning oss för en tjej/partykväll. Jag är taggad till tusen. Jag ska ha en utav mina nya fina klänningar som jag fick av min bejb i 2-års present.

Men nu tänkte jag sätta mig i soffan och läsa lite i nya Vecko Revyn som kom hem till mig i dag. Och nej jag tänker inte mysa och dricka te till, det är det så många andra som klarar av bätte än jag :-P Jag tror inte att jag har läst en endaste blogg som inte skrivit att dom ska mysa med te och en filt.



Kommentarer
jennie säger:

ja det är alldeles för kallt ute nu!

2010-02-04 | 20:41:18
Bloggadress: http://stuupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback