Rah rah ah-ah-ah



Jag har lite svårt att blogga just nu då mamma har lånat våran stora laptop. Nu sitter jag vid min lilla rosa mini-dator och den är inte lika kvick :-) Eller kvick kanske den är. Men jag har ju typ ingenting i den. Bilder, program osv. Fast jag längtar nästan inte tills jag får tillbaka våran röda stora eftersom att denna jag har nu är så gullig och gör sig så fint på vårat svarta skrivbord. Denna pinkis används alldeles för sällan i mitt tycke.

Nåväl nog om datorer. Nu ska vi hem till mammi och pappi en stund. Sen blir det let's dance så klart. Hejja Elin Kling och Gudrun, hahaha.


p.s vit helg btw!



Kommentarer
elin säger:

vad är din mejl ? :)

2010-02-12 | 19:06:22
Josefin säger:

Kommer du trycka upp flera starbucks nr2??

2010-02-12 | 20:03:55
Bloggadress: http://josefinslife.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

tack gumman!

men jag tycker du förtjänar ett smashing 2010 och att det itne ska dröja till 2011..även om jag hoppas vi båda får ett underbart 2011 också =)



Hur går det med "allt"?

2010-02-12 | 22:52:04
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback