Happy valentine's day

 

 

 

Hoppas att ni får en dag alldeles full av kärlek ♥

Kommentarer
elin säger:

hej, jag har ett önskemål.

jag undrar om du skulle kunna rita av Jeanine Mason ( vinnare av so you think you can dance season5) Hon är min största idol, och du är så himla bra på att rita så det skulle vara jättekul om du kunde göra det..



Ha en bra alla hjärtans dag, kram! :)

2010-02-14 | 12:43:46
Linda säger:

hej:) först måste jag ju självklart säga att du är verkligen grym på att rita, du är en riktig inspiration alltså! sen undrar jag om du, när du t.ex. ritar kändisar osv, om du ritar av från en bild eller om du ritar frihand? :)

2010-02-15 | 19:33:05
Bloggadress: http://killingspree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback