Blubb blubb.

Hello hey what's your naaame?!

Jag och baby hade en supermysig dag i går med bio och MASSA popcorn, mumma. Sen tog vi med oss mat från spicy hot (kina mat) och dukade myigt här hemma med ljus och så där. Sen kikade vi på film, project runway, blåsningen och en annan del av köping :-) Vet ni förresten att vi har träffat Tobbe från köping? Haha. Han är precis som han är på TV om inte skönare. Härlig människa det där.

Nu har jag huvudvärk och snoret rinnet konstant. Jag hatar't.

Just nu har jag lite planeringar på G. Nämligen tre stycken :) Hoppas att jag lyckas med alla tre ;-) Men det tror jag nog. Man måste lite på sig själv i sådana lägen. Ni kommer att få veta mer senare.







Har fortfarande min mini-dator. Därav dåligt med bilder osv.
Kommentarer
josefin säger:

jag älskar din blogg ! du är sjukt duktig på allt du gör!

kram

2010-02-15 | 18:14:14
Bloggadress: http://yossaneklund.blogg.se/
-.- säger:

Gud va fint du ritar!<3

2010-02-15 | 20:34:21
Natta säger:

Du är så sjukt duktig!!!:) Älskar verkligen den här bilden då jag älskar änglavingar!!!:D

Vad gör du annars? är konsten fritidsintresse eller?

2010-02-16 | 18:07:08
Bloggadress: http://timeslikethese.devote.se/
Anonym säger:

Sååååå j*vla snygg bild asså!! Ha de bra!! <33 :)

2010-02-18 | 22:27:04
zusanna säger:

hmn, jag tänkte på en sak. denhär bilden har ju varit väldigt populär o golk vill ha den på linnen o sånt. men du har sålt den eller nått har jag för mig.

skulle du inte kunna "rita om den" eller göra en liknande? till ett linne. för jag tycker den är så hiiiimlans snygg!

2010-02-19 | 23:57:50
Bloggadress: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback