Ur mitt sminkskåp del1.









Jag rensade mitt sminkskåp i går och tänkte då att jag kunde visa er vad jag har i skåpet. Inte allt men vissa saker i ala fall :-)

OK vi börjar med favoriten, nämligen nagellack. Alla som känner mig vet att jag aldrig skulle gå ut utan nagellack. Det har jag ALLTID haft sedan 8:an minst. Man skulle kunna tro att mina naglar inte mår bra av detta och att dom är alldeles gula, som dom blir om man inte luftar dom i bland, men mina har aldrig blivit det. Tur nog :-) Favvofärgerna är svart och röd. Många är dom och många fler ska det bli :-)

Ps. Depend är favvomärket, billigast och sitter bäst. Om någon vet så borde jag veta
;-)


Kommentarer
Ida säger:

åååh fint. är likadan, går aldrig utan nagellack. :') fast jag tycker isadora wondernail sitter bäst:):)

2010-12-05 | 22:11:21
Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback