They are here.

 

I går åkte jag och Pat till arlanda för att picka upp min sissy och hennes son. Ääääntligen!

 

 

 

"Dää eee ho ju, men vart ska jag ringa nånstans?" Ett internskämt. Heeela vägen hem gick hennes mun i ett. Så mycket catching up to do efter tre månader.

 

 

Mosters lille mupp var glad över att äntligen vara framme.

 

 

 

Men somnade lika fort ;-)

 

 

Fina fina sis garvade läppen av sig när jag påminde henne om en rolig händelse när vi var i portugal hos henne i somras.

 

 

 

Sen vart det middag, ännu mer catching up och så finalen i robinson. Lorris och hans morfar spelade dock wii hela kvällen tillsammans.

 

 

Kommentarer
Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥ säger:

Är det du som målat bilderna i heder?

2010-12-21 | 10:32:46
Bloggadress: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback