Hallow.



Satt nyss och ritade på en ny teckning.. vart bara skit så jag rev sönder den och kastade den i papperskorgen. Jag blir så förbannad när det blir så. Vissa dagar får man inte en linje rätt. Då är det bara att lägga i från sig papperet och pennan. Vilket suger eftersom att man egentligen vill rita för en gång skull. Sen är det så tråkigt för MÅNGA av er har verkligen tjatat på mig om att börja rita igen och sen när jag väl gör det så är det knappt några som ger någon respons alls. Tråkigt som sagt.

Nee nu lämnar vi det. Gud jag känner verkligen för att shoppa, det bara kliar i fingrarna. Det var ett tag sedan. Och nu menar jag inte shoppa som i julklappsshoppa utan shoppa till moiself. Jag tror att jag tar en sväng på stan senare ;-)

Annars längtar jag till i morgon för då blir det äntligen festligheter med MIN Torie. Min fina fina vän som alltid finns där och som alltid förstår. Jag förstår henne och hon förstår liksom mig. Hon är djup och jag är djup a perfect match made in heaven liksom ♥



Kommentarer
Viktoria säger:

åh, kunde inte sagt det bättre själv, stumpelistumpan! jag vill NU! puzzzzzz! <3 <3 <3

2010-12-03 | 16:33:56
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback