Dag 8 – Ett ögonblick.


Det här blir ett svårt val.. jag menar man har ju inte direkt bara ett ögonblick som sticker ut i livet. Men det ögonblicket som först ploppde upp var när jag var femton och vi åkte till Los Angeles där jag fick träffa min dåvarande största idol, Deidre Hall. Mer känd som Marlena Evans/Black i såpan Days of our lives eller Våra bästa år som det så fint heter här i svea. Jag fick då även träffa min andra idol Drake Hogestyn som spelar John Black, Martha Madison som spelar Belle och så Steve Blackwood som spelade Bart.


 

 


En väldigt olik sig Emma med tandställning i Burbank, LA år 2005.
Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

men emmagumman vad söt du var!!

2010-12-28 | 22:57:36
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Anonym säger:

men emma! då måste du ju berätta hur det gick till när du fick träffa dom! :)

2010-12-28 | 23:10:56
Anonym säger:

Dom är riktigt dåliga skådespelare.

2010-12-29 | 15:05:51
Elisa säger:

Åh, vill också träffa dem juue!! :) Berätta hur det gick till. Nu!! :)

2011-01-03 | 08:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback