Dag 1 – Presentera mig själv



Ja vem är nu Emma Damm?

Jag är 22 år och bor i västerås med min sambo Patrik och vovvsing Hugo. Jag pluggade media på gymnasiet och älskade mina två sista år av gymnasiet. Jag har nog ganska lätt för att lära. Ett ord som är ganska mycket jag är kreativitet skulle jag tro. Jag älskar att rita, göra smycken, scrapbooka och det mesta inom hantverk. Ja, inte att sticka dock.

Jag har haft en underbar uppväxt men samtidigt gått igenom en hel del skit på vägen. Så jag har testat på både den goda och onda sidan av livet kan man säga, i detta fallet skriva. Jag har svårt för förändringar i livet och vill alltid ha en trygghet. Jag skulle inte överleva om jag inte hade mina föräldrar, min sambo och mina syskon.

Jag älskar att resa. Helst med min älskling så klart. Och så älskar jag som dom flesta tjejer mode och kläder.

Bland det värsta jag vet är havet, hajar, dålig hygien, badhus och blöta saker och hårstrån. OCH att gå ut från duschen eftersom att jag är så sjukt frysen av mig, haha.


Mer än så tänker jag inte skriva, istället får ni följa mina trettio dagar!


Kommentarer
Viktoria säger:

"Bland det värsta jag vet är havet, hajar, dålig hygien, badhus och blöta saker och hårstrån."



Alltså kan vi vara mer lika-minded på det området eller? fem rätt av sex möjliga, haha! :-) <3

2010-12-14 | 16:31:34
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/
mikaela säger:

Hej! Jag undrar var du köper dina kedjor/öglor och pärlor ifrån? funderar önska sådana grejjer till julklapp så jag kan göra mina egna smycken, men vill såklart veta vart jag kan få tag i dem :)

2010-12-14 | 19:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback