Lghvisning och sjuk.



Fiiifan, jag mår inte fina firren just nu alltså. Heavy feber. I natt när jag vaknade trodde jag på fullaste allvar att jag skulle dogde (skriver som jag pratar). Jag har alltså gått och blivit sjuk. Jag brukar inte åma mig när jag är sjuk (jag har lätt att bli sjuk så det har blivit som en vana) och jag vet hur tråkigt det är för er att läsa om att jag är sjuk. Men nu är det inte kul alls. Nej INTE alls! Man fattar inte hur bra man har det när man är frisk förrän man är sjuk.

Och nu vill min kära Patte G. att vi ska gå på en lägenhetsvisning i dag? Han har tjatat om att köpa lägenhet i minst ett år nu. Men jag har stretat emot. Jag älskar våran nuvarande lägenhet. Sen tycker jag inte att det är läge att köpa en lägenhet just nu. Jag menar han kan ju få ett erbjudande från en annan fotbolsklubb när som helst, kul att stå med en nyköpt lägenhet då liksom. Jag vet vad det är som lockar honom mest, och det är att han vill renovera den helt och göra den preciiiis som han vill ha det. Visst jag skulle med vilja.. bara inte just nu. Och att gå på visning i detta skick som jag är i nu... not so interesting, faktiskt. Men nu har jag lovat. Och lovat är lovat.



 

Säääd pöpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback