Frågor och svar.



Du heter: Emma Maria Damm

 

Smeknamn: Ebbe, Emsibupp, älskling och baby.

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Oj, hmm svårt. Jag har nog ingen specifik men det blir garanterat någon med Lars Winnerbäck.

 

Beroende av: Tuggumi, datorn, min baby och familj.

 

Vad tror folk om dig? Säkert att jag kan vara lite hmm.. jag vet inte bestämmande? Alla som känner mig väl vet dock att jag inte är det. Det är bara min jargong som kan få det att låta så.

 

Stämmer det? Som sagt det är min jargong. Dock ska jag inte sticka under stolen med att jag kan ha väldigt starka åsikter och att jag oftast inte är rädd för att yttra dom. Vilket dom flesta tycker är bra medan andra inte kan ta det.

 

Vad får du oftast komplimanger för? Mina teckningar helt klart. Tack för det!!

 

Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, man bryr sig om andra och så tycker jag det är coolt när man går sin egen väg och inte är rädd för att misslyckas och visa sig svag.

 

Brukar du skratta för dig själv? Haha som fan jag älskar att garva. Typ något på tv:n, något sms eller något jag läser.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Nu är vi i spelarbussen på väg till matchen. Jag ska försöka göra ett mål för dig. Älskar dig. Puss - Från min boyie så klart.

 

Var bor du? Västerås.

 

Trivs du där? Japp skulle dock gärna vilja bo i ett varmare land.

 

Hur svarar du i mobilen? Det beror helt på vem som ringer. Oftast med något knäppt svar.

 

Vem ringde du senast? Boyfriend.

 

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han var på väg hem från jobbet.

 

Antal timmar sömn inatt: Eftersom att jag är sjuk, har feber och hosta så inte så många timmar.

 

Sov du ensam: Nej.

 

Brukar du komma i tid: Alltid. Det är viktigt för mig. Jag hatar att komma för sent och jag tycker det är skitdrygt när folk kommer för sent. Respektlöst.

 

Hur känner du dig nu: Sjuuuk. Hate it.


Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

 

Vad tycker du om fötter: Not my favepart direkt.

 

Vad saknar du: SOMMARVÄRME och sol!!

 

Hade du en bra kväll igår: NEJ! Fyfan jag verkligen räknade ner timmarna tills det att jag fick gå och lägga mig och hoppades på att jag skulle vara frisk idag. Vilket inte hände.

 

Favorit dryck på morgonen: Isvatten, it always is!

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: Typ 22.00-23.00.

 

Är du blyg? Det beror på. I obekväma situationer är jag nog rätt blyg. Men ibland är jag jäkligt pratglad.

 

Sysslar du med någon idrott: Nej fyfan tack.

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek men intresse :-P

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Prata med min kille som en killkompis.

 

Är du nöjd med ditt liv: Ja det skulle jag nog vilja säga att jag är.. Inte helt nöjd, men det kan man nog aldrig vara.

 

Är du bortskämd: Njaa.. inte nu tror jag. Det beror nog på vem man frågar. Sessan Madeleine skulle nog inte tycka det men snål-Ove skulle nog tycka det. Men när jag bodde hemma var jag en spoiled brat.

 

Vad gör du i morgon: Ligger hemma och är världens sjukaste Emma.

 

Vad är det värsta du vet? Oj vad svårt att komma på något så där klockrent att skriva här. Något som sammanfattar liksom. Men det är nog människor som är kalla. Kalla människor är det värsta jag vet. Jag älskar värme. Jag älskar kramar. Och så fegisar som snackar skit och som inte vågar stå för vad dom egentligen tycker.

 

Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp det har jag.

 

Vad är det finaste du fått? Resan till Los Angeles. Och så klart min baby och våran vovvsing :-)

 

En speciell dag du minns: När jag och Patrik träffades första gången. Och så har jag mååånga fler.

 

Du samlar på: Ringar, dvd-boxar, väskor, skor och kläder.

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min pojkvän, mamma eller min syster.

 

När grät du senast: I går när jag hade hög feber och inget gick som jag ville, bägaren rann över det vill säga.

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till Hawaii med Patrik. Jag skulle inte skänka en krona och det skäms jag inte för.

 

Vill du gifta dig: Det tror jag nog.

 

Vill du ha barn: Ja någon gång.

 

Är du musikalisk? Nej, men jag är inte rädd för att sjunga högt endå.

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Isvatten.

 

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp tur nog :-)

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja många gånger.

 

Biter du på naglarna: Nepp, been there done that.

Kommentarer
nathalie säger:

kul att läsa mer om dig! :)

2010-08-23 | 18:06:28
Bloggadress: http://igottagetsmart.blogg.se/
Shiko säger:

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-23 | 22:38:17
Bloggadress: http://shikos.blogg.se/
Leia ♥ säger:

Kul med frågor och svar!

2010-08-24 | 12:50:15
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/
MADDES säger:

Nu är jag återigen igång med bloggandet efter min vecka på Kreta. För tillfället fylls blogginläggen med härliga bilder från Kreta, spana gärna in på bloggen och kommentera! Kramar från Madde

2010-08-24 | 15:20:55
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback