Blöööh.



Blööh jag är så trött att jag inte tror att det är sant. Sen så saknar jag mig bebby som är enda borta i östersund. Dom sov där då dom har match i dag. Och så kommer han inte hem förrän i natt. Buhuhu. När jag hämtar han i natt ska jag pussa på honom som bara den. Sådeså.

Annars då? Hmm. Jo jag shoppade lite på Forever21 i går kväll. ÄLSKAR den websiten/butiken. Det enda negativa är ju frakten då kläderna skickas från USA. Men eftersom att kläderna och det är så snorbilliga och att dollarn är så låg så blir det endå billigt. Åhh jag köpte världens snyggaste tröja som jag har kikat på ett tag. Me so very happy. Sen så köpte jag även en till ring, vilket jävla rikspucko jag är som köper fler ringar när jag inte ens hunnit använda vissa av mina ringar här hemma för att jag har så sjuuukt många. Haha jag gissar på att jag har ett beroende av ringar. Tur att ringar är så billiga då. I alla fall dom jag gillar.

Nu ska jag gå ut med dog-shitten sen får vi se om jag och sissy hittar på något senare. Självklart måste jag följa Pattes match också!


 

Bebby i går kväll på träningen i östersund.

Kommentarer
Sabina säger:

Vad jobbigt det måste vara att ha en pojkvän som spelar fotboll så mycket. men det är ju ganska nyttigt att vara ifrån varandra också :-)

2010-08-14 | 13:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback