Vart är min sommar?



Hur kunde sommaren gå så fort? Är det någon som kan berätta det för mig? Vart tog den vägen? Juni och juli som är mina absolut favoritmånader bara försvann! Nu måste jag vänta ett helt jävla år till nästa juni och juli. Det är inte OK mina vänner, det är inte OK. En sån som jag borde inte bo i ett kallt och grått land som sverige ska jag ta och tala om för er. Nej jag borde bo i ett mer varmt och cozy land. Nåväl i november blir det i alla fall någon resa till ett varmare land i minst två veckor har min sambo och jag bestämt. Can't wait!







Summer touch.
Kommentarer
Linnéa säger:

du är himla duktig!

2010-08-10 | 21:23:09
Bloggadress: http://imnotfinished.blogg.se/
elin säger:

håller med! du skulle vara en ängel om du skulle vilja rita en bild av Jeanine Mason (vinnare av SYTYCD s5) hon är verkligen bäst, och kan inte föreställa mig hur fin teckingen skulle bli! :)

bara om du har tid, ork och vill det såklart! ha det bra.

2010-08-11 | 01:20:58
Alexandra säger:

Jag kan inte låta bli att älska axlarna och nyckelbenen, grymt!

2010-08-19 | 21:29:12
Bloggadress: http://byalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback