Patypics.

 

 

Jag, redo för partajj hos syrran.

 

 

 

 

Min nya fina dubbelring från Forever21.

 

 

 

 

Toobie kom över också :-)

 

 

 

 

Syrran fixar Emlas hår, snyggt va? Det äre nya säger min frisör till syrra. Hoho.

 

 

 

 

 

 

 

Lovebirdiees.

 

 

 

 

Sen drog vi till middag på Pluto.

 

 

 

 

Jag hittade min kusin Patrik :-)

 

 

 

 

Zoo är den godaste drinken ever!

 

 

 

 

Mina fina tjejor.

 

 

 

 

Stiffen var där och han vann golftävlingen pluto hade på dagen.

 

 

 

 

I love my sister.

 

 

 

 

 

 

 

Cp-mupp-mongosarna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sen gick vi till Å och där träffade jag på min Elinis-finis. Vi planerade så klart resan :-)

 

 

 

 

 

Patrik, moi och Toobie.

 

 

 

 

 

Haha vafan håller Toobie på med egentligen.. mupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback