Bilder från Elba.

 

 

 

Becca och Sandy at Beccis.

 

 

 

 

Peeps.

 

 

 

 

Me myself and I.

 

 

 

 

Jag och fimparn nr1 ;-)

 

 

 

 

Söta paret Becca och hennes Grevelicious.

 

 

 

 

Jag och min bästaste Torie ♥

 

 

 

 

Och så hade jag världens tur att jag träffade Elina på båten på väg ut till Elba. Min fina fina vän ♥

 

 

 

 

Vässan by night.

 

 

 

 

Sanna, mamma Emma och Becca. Kom nu små barn.

 

 

 

 

Jag och Beccis och så min bortsprungna överläpp.

 

 

 

 

Sandis och Beccis på G.

 

 

 

 

Why Torie, oh why?

Kommentarer
torie säger:

HAHAHA vad fan vare där? ;D ;D ;D

2010-08-17 | 07:37:25
Bloggadress: http://theperfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback