Shopping-cravings.



Åh fyfan vad jag vill shoppa just nu. Det bara kliar i fingrarna. Men vad göra när man inte har pengarna till det? Denna månad är jag fattiglapp. På grund utav min telefonräkning på flera flera FLERA kronor, eftersom att jag sms:ade alldeles för mycket när vi var i teneriffa förra månaden. Sucks, men what to do?
Brukar ni också önska när ni loggar in på er internetbank att det ska finnas mer pengar än vad man hade sist man checkade trots att det inte vart löning? Jag brukar tänka: Hoppas att någon har råkat föra över pengar på fel konto, dvs till mitt konto. Haha dock sker det ju aldrig. Baaajs.

Nee nu går jag ut och sätter mig i solen och drömmer om vackra sommarkläder, vädret är ju i alla fall fint i dag :-)

Kommentarer
PHOTOS BY NATALIA. säger:

Allt bra idag? :)

2010-04-27 | 14:46:53
Bloggadress: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback