Trycka eget motiv på linne?




Jag får så sjukt många mail där ni frågar om jag kan rita av er och sedan trycka på ett linne.

Svar: Det skulle bli alldeles för dyrt för er. Om man tänker på att jag först ska rita av er sedan lämna in det på tryckeri för ett helt nytt tryck vilket kostar runt 500 och sedan en slant för linnet. Det betyder att erat linne skulle gå på ca 1500. Visst om man är berädd på att lägga ut den summan för ett alldeles egendesignat plagg så gör jag det mer än gärna då jag själv tycker att det är en ganska rolig ide.
Kommentarer
Jonesy säger:

Låter ju en aning dyrt... Men om jag hade haft råd så skulle jag lätt kunna göra det :) Jättelyxigt ju!

2009-09-14 | 22:43:05
Bloggadress: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback