Fina ni.

Tooodlers!

Det är mycket bättre med moi i dag. Konstigt det där hur det kan skifta? Haha.

Änyw. i dag ska vi äntligen gå och se Flickan som lekte med elden. Det är inte en dag för sent. Jag har velat sett den enda sen jag såg den första men dom går sådana knasiga tider under veckorna, man vill ju inte missa idol och allt som är på tv.
Så ja det blir la lunch på Vivaldi och en liten svängom på staden våran.  Måste klacka om mina nya pjucks bland annat.

Just det, TACK så jättejättejätte mycket för ALLA era fina och värmande kommentarer. Ni ska veta att det värmer ända in i hjärteroten min! Jag är så himla dålig på att svara på både mail och kommentarer så att jag skäms. Måste bli bättre på det. VERKLIGEN!



Kommentarer
Michaela { Foto, Webbdesign m.m! säger:

vad glad jag blir att min kommentar värmde :)

menade varje ord jag skrev :)



Du är grym!

2009-09-27 | 14:08:38
Bloggadress: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback