Väckt av mobilfan.

Hello

I dag känns det mycket bättre för mig, med förkylningen alltså. Är dock lite trött. Jag blev väckt utav att mobilen ringde. Jag ogillar verkligen att bli väckt på det viset, speciellt när det är något nummer jag inte har någon aning om vem det är. Plus att man måste låta vaken när man bara vill sova. Men jag svarade. Det var en tidning från Västerås som ville att jag skulle komma dit i morgon och intervjuvas. Det var någon läsare som hade tipsat om mina linnen och plagg osv. Och det är klart jag ställer upp!
Hoppas att tryckeriet ringer och säger att plaggen är klara för då kan jag ta med mig några av dom nya linnena och visa :-)

Självklart kommer jag att skanna in artikeln när den kommer, ja om ni vill se förstås?


Sist mina linnen var med i tidningen.

 

Kommentarer
SEX AND THE CITTY säger:

Du är värd exponeringen :)

2009-10-20 | 16:10:28
Bloggadress: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback