Om video tutorials.

Hola friends and enemies ;-)

Fortfarande lite sjuk. En får ju hoppas på att man inte har thöö swine flu. Whatever.

Många av er har gett tips på vad jag ska filma för video tutorial här näst. Allt i från mun till ben. Jag tror jag kommer att göra munnen då jag ju redan gjort två delar av fejset. Där efter blir det hår och så går jag väl neråt. Haha. Efter det hade jag tänkt att rita en hel teckning för er fast inte på en och samma video, det blir för långt och då skulle ni tröttna. Men att jag gör som nu fast att det blir ett helt resultat i stället. Nu ritar jag ju bara en kroppsdel på pappret och sedan byter jag papper till nästa kroppsdel.

Om du inte har kikat på dessa tutorials än så kan du ju göra det nu tills du väntar på nästa :-)




Nosejob

 

 

 

 

eyejob

Kommentarer
gjk säger:

kan du visa hur man ritar hår och mun? kan du visa en mun som är stängt och en mun som är öppen så att man ser tänderna. ;)

2009-10-28 | 12:36:41
elvis säger:

can't wait :))

2009-10-28 | 14:53:11
Bloggadress: http://battles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback