Hullabandulla.

Huppla,

Geeh vad vi har varit runt och farit i dag. Flera hours. Letade efter stompfar till teckningen på stan då jag bara har för stora just nu. Trodde det skulle vara piece of cake att hitta dom för det har alltid varit lätt att hitta förrut. Neherrå. Men tillslut hittade jag en ynka stompf i rätt storlek. Eller ja egentligen var den lite för stor, men endå. Sen storhandling på ICA Maxi och gud vet vad....

NU tänker jag sätta mig ner och försöka rita klart beställningen!



 

In mah face!
Kommentarer
MichelleS säger:

Kolla in mina härliga och goda cupcakes på min blogg!

Finns recept där också..

2009-10-23 | 18:16:01
Bloggadress: http://michellespiik.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

fina du!

2009-10-23 | 18:43:47
Bloggadress: http://blogg.veckorevyn.com/garderobsgrubbel
malle säger:

aaaaaaya I think I know now! sexysistha!<3

2009-10-23 | 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback