Frysing and riting.

Jag sitter här hemma och fryser röven av mig. Geeh. Jag fryser näst intill alltid. När det inte är sommar dvs. Jag har ägnat dom två senaste timmarna åt att rita på en beställning. Svåraste typen av beställning. Nämligen två personer på ett A4:a papper. Dessutom så är bilden jag ritar från liten och suddig. OCH teckningen ska vara klar på lördag och jag började i dag! Kan det bli mycket svårare? Nej inte i min mening.

Tyvärr vill inte han som beställt teckningen att den ska visas på bloggen ännu då det är en present till hans sambo. Men förhoppningsvis får jag visa den efter hennes födelsedag. Vi får se.

Här får ni ytterligare några fler bilder från BA:





Kommentarer
Dvärghundspossen säger:

Det låter inte bra att frysa jämt... antar att en del personer bara är såna helt enkelt. Fast en av mina kompisar som var väldigt frusen visade sej sen ha underfunktion på sköldkörteln.

2009-10-23 | 09:34:39
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/dvarghundspossensdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback