Klargöra en sak.

Jag vill bara klargöra en sak nu. För det första så är det lite jobbigt och pressande när ni skriver att jag postar teckningar alldeles för sällan speciellt då jag redan har ångest över att dom kommer så sällan nu. Det är så för en konstnär, det går i perioder det där. Dessutom har jag aldrig sagt att detta bara är en konstblogg, som ni ser i bannern så står: ART LIFE AND SHOPPING. Alltså är det inte enbart konsten jag fokuserar mig på i denna blogg. När jag känner att jag orkar och har tid så ritar jag och jag visar ALLTID er det jag skapar.

Jag har alltid känt en viss panik över att kunna visa er nya alster hela tiden och gör de så klart fortfarande en del. Men nu är det inte på samma sätt. Jag bloggar för att jag tycker att det är roligt. Om ni inte tycker om att läsa om mitt liv eller mode so be it, det är inte upp till mig. Jag skriver inte för att tjäna pengar på min blogg. Jag skriver för att jag tycker det är kul och att jag vill nå ut med min konst i den mån jag kan. Bloggen är inte allt.

Så alltså - min konst kommer när den kommer, det är ingen ide att ni försöker stressa på mig, även om det är väldigt smickrande att ni gillar min konst så pass mycket att ni vill se mer utav den. Men ja som sagt stressen gör det bara än värre än vad det är.


Det var bara det jag ville säga for now ♥


Kommentarer
The Hills Fanblogg. säger:

Gud vad du är söt! Jag tackar så hemskt mycket :)Tack för att du är en flitig läsare, hih :)

2009-10-06 | 11:40:46
Bloggadress: http://alltomthehills.blogg.se/
annika säger:

jättefin bild!:) kram

2009-10-06 | 12:44:36
Bloggadress: http://annikamellgren.blogg.se/
nathalie säger:

åh, vad synd att folk pressar dig! jag kan känna själv ibland att jag t. ex har lust att rita, men så fort jag tänker att jag ska visa det på bloggen tar det stopp...



:-)

2009-10-06 | 13:22:39
Bloggadress: http://almond.blogg.se/
Vickan säger:

Bra att du fräser ifrån Emma. Precis som du säger så måste skapandet komma när det känns rätt och skaparlust kommer alltid i perioder. Det vore skillnad om du försörjde dig på konsten då skulle pressen på dig själv vara på ett annat plan eftersom du då skulle behöva pengarna att leva för. Nu är det ditt fritids intresser och en extra infkomst källa och därmed får folk acceptera att skapandet kommer när det kommer. Själv förstår jag inte varför folk klagar. jag tycker du kommer med nya alster stup i kvarten. Jag är imponerad/Vickan.

2009-10-11 | 17:15:13
Bloggadress: http://metrobloogen.se/Annehlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback