UNDERBAR Dag/kväll! Tea-bilder!

Alltså guuud vilken underbar dag/kväll det var i går! ÅH! Tack vecko revyn för att jag blev bjuden och tack världens finaste tjejor: Angelica, Nina och Emma för att jag fick träffa er. Ni är helt underbara. Jag är så himla glad att jag fick chansen att gå och att jag gick.

Först så var det ju tea party.. jag mötte upp tjejerna på stationen och Patrik visade oss vägen till cafe opera. Det regnade hela vägen dit och ingen av oss hade paraflax. Så tjaa vi var som dränkta katter när vi kom fram, haha. Väl där så mingade vi runt med lite bloggare. Kramades med söta Foki och pratade med henne.. åh så himla SÖT är hon. Som en liten söt karamell. Hihi.
Sedan så fick man massa massa gratisprylar och goda cupcakes, muffins, kladdkakor osv. Och så var det modevisning och goodiebagutdelande.
Efter det kuuuutade vi hem till alla våra olika place. Jag till hotellet som vi bor på. Väl där var det dags att styla om sig inför gallan. Det kommer bilder från galan senare!

Här kommer bilder från tea partyt:


Muuums, cupcakes!

 

Finafina Nina!

 

Och fina Angelica och Nina :-)

 

Angelica och Alice från Idol.

 

 

Angelica, Foki och jag.

 

Louise Bratt

 

Topshop catwalken. Tyra.

 

 

Goodiebags bilder

 

MASSSAAA fina grejor :-)

Kommentarer
robin hood säger:

Vilken mysig blogg man har kommit till!

Ha det bra.

2009-10-18 | 11:29:17
Bloggadress: http://matildasoet.blogg.se/
Linn säger:

cupcaken såg inte så tokig ut :P mums :)



kul att vara där ..

2009-10-18 | 11:32:54
Bloggadress: http://sweetthingss.blogg.se/
Linnea säger:

Hej jag kollade på dedär då du ritar ett öga det är skit bra jag har suttit och ritat ögon hela tiden efter det..Men det jag har problem med är en mun skulle du kunna visa de nån gång ? :) <3

Kommentera i min blogg när du har ut en video ,Fantastiska teckingar du ritar! // Linnea

2009-10-18 | 13:18:39
Bloggadress: http://powerfriend.blogg.se/
Marisa säger:

Åhh lyllo! Älskar goodiebags :D

2009-10-18 | 14:02:52
Bloggadress: http://twork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback