Euphoria.

När mamma och pappa var i portugal för några få veckor sedan så köpte dom i vanlig ordning med sig parfym hem till mig från taxfreen. Denna gång hade jag inte sagt någon speciell parfym och förväntade mig inget men så hade dom köpt ett sånt där paket med massa småparfymer i ni vet? Jag fick då Calvin kleins settet. Alla luktade supergott! Favoriten är helt klart CK IN2U Så den ska jag köpa i stor flaska nästa gång vi reser någonstans boyie och jag! Sjukt smart med dessa småflaskor, speciellt för märket.

Men i alla fall, i var det också en parfym som jag redan hade, nämligen en stor Euphoria. Jag tyckte den lille var så himla söt mot den stora så jag var tvungen att ta kort på dem :-)

 

 

Sött va?

Kommentarer
Malin säger:

jag har också den där ck parfymen, den är helt underbar!

2009-10-10 | 13:36:29
Bloggadress: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback