About BA and stuff.

Usch jag känner mig riktigt seg i dag. Det känns som att jag börjar bli sjuk. Bejb ringde nyss och sa att han är på väg hem från wörk för att han inte kände sig bra alls. Ja då blir det väl sjukstugan här hemma snart.

Angående Blog Awards, det var superkul som sagt. Jag säger bara att ni som inte gick, ni missade en helt fantastisk kväll! Dock kände jag mig riktigt ugly. När jag var på hotellet och gjorde mig i ordning tyckte jag att jag såg bra ut men sen när man kom dit och var omringad av alla dessa helt underbart vackra tjejor så ångrade jag mig rätt snabbt. Men vafan whatever. Vad gör det om hundra år? Det viktigaste var ju att kvällen/dagen var helt amazing. Såå done med det snacket for now :-)

Och just ja, vad kul att ni gillade tutorialen på ögat som jag la upp. Självklart kommer jag att visa fler!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback