Grillning och håruppsättning.

I går kväll var vi hemma hos mamma och pappa och grillade och mös med dom plus min bror och hans familj och så Malin min syster såklart. Jag käkade grillad lax och det var verkligen supergott. Sedan kikade vi på Så ska det låta och lite av Talang. Under tiden gjorde min storasyster Malin som är frisör en cool håruppsättning på mig. Man ser dock inte så jättebra på bilderna då dom är tagna med hennes sopiga mobil ;-) Ser ut som att jag har blått hår också, haha. Men men.




Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

åh vad snyggt du gjort om designen!

kram

2009-05-16 | 12:53:56
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

vackra du! pudd!

;)

2009-05-16 | 14:33:21
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
malle säger:

vaddå soppig?? den e ju rosa!

2009-05-18 | 21:41:47
malle säger:

vadå soppig?? den e ju rosa!

2009-05-18 | 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback