Segot.

Hoho!

Solen är framme ute men kallt så in i helvete är det. Åh jag är så glad i dag för i kväll är det DH och åååh vad jag älskar det programmet. Tror jag ska slå till på en Ben&Jerrys också helst ska det vara macadamian, mumma!

Humm jag måste verkligen fixa skrivaren så jag kan skriva ut mina biljetter så att jag ens kan åka till London i övermorgon. Och kanske ta fram resväskan vore bra då jag behöver space att få med allt hem sen som jag shoppat. Måste även skriva till Elina så hon inte har glömt vilken tid hon ska hämta mig på flygplatsen. Viktigt viktigt. Första gången jag ska flyga själv och jag är pissrädd. Det är jag ju annars också men då har jag ju någon hand att krama, jag vill inte ta tag i en främlings hand direkt.

I morse fick jag denna Avi, vem blir inte glad när man får en sådan? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback