Pärons house.

Nu har jag precis sjussat mina kära päron plus ett par kompisar till dom till stationen. Och sen åkte jag och handlade lite så vi kan äta något medan vi bor här hemma hos dom. Det konstiga är att det inte känns konstigt att "bo" här hemma igen trots att jag har bott hemifrån i mer än ett halvår nu.. Utan allt känns helt normalt. Tänk att jag har flyttat ifrån detta fina hus och mitt rum, jag som var så hemma-kär, jag om någon älskade verkligen detta hus och att vara runt min familj 24/7. Tänk vad kärleken kan göra med en ;-) Visst man kan inte bo hemma hos sina päron hela sitt liv men jag saknar det endå.

Men nog skrivet om det för i dag för nu ska jag ta min nyinköpta Cosmo och läsa en liten stund innan Patrik och Malin kommer hem som båda slutar sex, då blir det väl ett jäkla liv här hemma ;-) I alla fall full fart på hundarna.




Yoggi och Cosmo-dags!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback