Louise, Malin & Jag.

Det var en mysig kväll hemma hos mamma och pappa. Min storesyrra hade sin kompis Louise där också och dom skulle festa så jag satt och prata med dom en hel del när dom gjorde sig i ordning medan dom andra kika på hockey. Det är inget för mig dårå. Det var längesen jag träffa lilla söta Louise, hon bor ju i norge nu och ska öppna egen frisörsalong och så vidare. Himla kul att det går bra för henne där. Saknar tiderna från henne och syrrans gamla lägenhet.




Bild på Louise, Mig och Malin 2007. Alla är vi verkligen förändrade sen dess!
Kommentarer
Matilda säger:

snyggt bilden är fixad :)

2009-03-14 | 00:28:16
Bloggadress: http://elitecyclist.blogg.se/
helin säger:

hejhej!

din bloggdesign dödar mig. skulle vilja ha en liknande, om inte likadan. ksulle du kunna hjälpa mig?:)

2009-03-14 | 00:36:08
Bloggadress: http://heliins.blogg.se/
malle-balle säger:

men herrrregud! hahaha

2009-03-14 | 01:17:09
Anonym säger:

men herrrregud! hahaha

2009-03-14 | 01:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback