London 2.

tjolahopp!

I går blev det ju shopping så klart. Och jag tror aldrig att jag har shoppat så mycket. Det vart kaos då våra papp-påsar envisades med att gå sönder två gånger. Ena gången mitt inne på urban outfitters och en gång inne på Top shop. Då fick vi stå och flytta över sakerna i andra påsar. Pinsamt värre. Jag vet inte varför dom bara kör med papp-påsar här? De verkligen SKÄR in i händerna när man går en hel dag med dom, dessutom så går dom ju sönder också. När vi skulle hem så kom inte bussfan så vi fick gå till oxford circus och ta tuben, byta och grejer. Jag trodde att mina fötter och händer skulle döda mig. Vem visste att shopping kunde vara så jobbigt? Nåväl när vi tillslut kommit hem så la jag upp alla mina inhandlade saker på Elinas säng och tog kort så bilder på det kommer senare.

På kvällen blev det fest hemma hos en tjej som heter Linnea och så var det fem andra svenskar där. Jättekul var det och hela gänget var helsköna! Sen skulle vi gå ut men jag och Elina sket i det då mina fötter fortfarande höll på att ta kol på mig och Elina var trött.

Det har varit superkul här men i dag åker jag hem :-( Fast det ska bli skönt att få komma hem också och träffa min älskling och lille Hugo. Mindre tråkigt att flyga iof men men. Snart ska jag försöka få med mig Elina till Starbucks för jag är grymt sugen på en burk med fresh fruit!

Alla bilder kommer i morgon!
Kommentarer
Anonym säger:

sv: okej, båda faktiskt.. ellinor hjulström =) hon är praktikant på salongen och jobbar extra på vivaldi :D

2009-03-30 | 16:17:34
Bloggadress: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Anonym säger:

sv: nja sådär, hon har vart där ett tag nu :)

2009-03-30 | 16:31:50
Bloggadress: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
louise säger:

Wow, du handlade mycket! var det i en affär allt det? Isf, vad hette den och hur mycket kostade det??

Själv ska man smart till London, så tips vore bra :)

2009-03-30 | 17:22:17
Bloggadress: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback