Freitag.

Hallue hallue!
Fredag i dag och inga speciella planer på varken dagen eller kvällen. Det blir nog en lugn fredag. Jag ska nog om jag har motivationen till det, ta och rita vidare på min Gynning-teckning senare när min älskade Patrik har åkt till träningen. Kände egentligen för att festa loss i dag med Malin men nu är hon på något annat galej i Jönköping med salongen och har sig. Ingen festar som syster och jag :-)

Nej nu måste jag gå och fixa lunch och sen får vi se om vi åker och handlar och tvättar Patriks bil hos mamma och pappa på verkstaden.



En utav mina favorit teckningar på Lindsay Lohan :-)
Kommentarer
Linte säger:

Oerhört vacker

2009-03-06 | 14:01:12
Åsa säger:

Du är ju sjukt bra på att teckna!

2009-03-06 | 15:28:55
Bloggadress: http://ostor.blogg.se/
mey säger:

DU RITAR ÖVERFINT!!!!!

2009-03-07 | 23:48:06
Bloggadress: http://meejit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback