Negativa fegisar?

Varför är det så att alla som skriver negativa kommentarer är så fega att dom inte vågar skriva ut sitt namn och sin email adress. Jag menar alla har ju en email adress nu för tiden. Och oftast är det kompisar som skriver till någon man är osams med eller något. Man går in och kollar IP adressen och den är från V-ås. Man börjar tänka, har jag någon ovän här i V-ås? Ja en, klart som fan att det antingen är hon eller någon utav hennes vänner/familj som vill en illa.

Jag är lyckligt lottad som väldigt sällan får negativa kommentarer då jag sällan skriver om annat än just min konst. Och det är så jag vill ha det. Jag vill att min konst ska stå i fokus och i bland kan det komma lite om mig själv då och då om vad jag gör och bilder på mig för att man ofta som läsare vill veta lite vem konstnären är. Man vill gärna ha ett ansikte på ägaren till en blogg.

Numera bryr jag mig inte om dumma kommentarer eller lowlifes för jag vet att det finns så många som gillar det jag gör och det är så onödigt att ta åt sig av skiten lowlifes:en vräker ut sig anonymt. Är den så feg att den inte skriver sin emailadress så har hon/han inte så mycket att komma med.

Eller vad tycker ni kring detta?


Kommentarer
T säger:

du är för grym för att bry dig om sådant tjaffs.



har du något tips till mig som vill börja rita och komma igång med det?

2009-06-04 | 12:22:51
Bloggadress: http://tomate.webblogg.se/
linahelena säger:

Det är konstigt det där att om man ska säga något elakt så kan man inte stå för det. fast så är det ju i verkliga livet med. folk snackar skit bakom ens rygg. det är ju aldrig någon som säger det direkt åt en.

2009-06-04 | 12:26:41
Bloggadress: http://linahelena.blogspot.com
Louise säger:

2009-06-04 | 12:40:37
Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/
Louise säger:

Åh, det är verkligen så löjligt och fegt tycker jag. Det måste handla om avundsjuka och osäkerhet om något. Vissa kan inte hantera att det går bra för andra. Att personerna sen inte kan stå för vad som säger är näst intill komiskt tycker jag.



I alla fall, det är bra att du inte tar åt dig.

2009-06-04 | 12:46:47
Bloggadress: http://paperandpen.blogg.se/
Mia säger:

Absolut, om man inte kan stå för en åsikt eller kommentar så ska man inte avge den tycker jag! Väljer att tycka synd om dem som inte har mer liv än att försöka göra ner andra som har ett!



Du är bra och jag tycker du gör helt rätt, skit i dem du määääää och fortsätt vara stark och trygg! Gläd dig åt de dina nära och kära och oss som tycker du är bra, varje dag! Kramis och trevlig helg!

2009-06-04 | 13:30:32
Bloggadress: http://fredthevov.blogg.se/
Pitetjej [FOTOBLOGG] säger:

Jag tycker också att det är så otroligt fegt att sitta och skriva negativa kommentarer och sedan inte stå för sina åsikter. Sådana personer har jag så svårt att ta seriöst, och det är bara att strunta i dem. Som sagt; kan man inte stå för sina åsikter, så kan man hålla dem för sig själv.



Hoppas du får en fortsatt bra dag i alla fall! Och du är bäst på det du gör, så det behöver du inte tvivla på :D

2009-06-04 | 14:39:32
Bloggadress: http://pitetjej.webblogg.se/
Anonym säger:

Det är så roligt att du blivit så stark som du blivit och kan orka stå emot elaka kommentarer från folk som är avundsjuka.De är så synd att såna människor kommer alltid att finnas.Svenska avundsjukan är faktist riktigt otäckt.Vi som känner dig vet att du kommer lyckas med det du håller på med.puss o kram mamma

2009-06-04 | 15:25:03
natta säger:

agree!

2009-06-04 | 16:38:13
Bloggadress: http://almond.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

din mamma har så rätt och så gulligt skrivet av henne!



anonyma kommentarer är feghet likaså blogginlägg som går ut på att snacka skit om andra som sen raderas för att bloggaren inte kan stå för det h*n skrivit.



kramar!

2009-06-04 | 20:17:09
Bloggadress: http://garderobsgrubbel.devote.se
GG säger:

En del följer kartan, du ritar den! Lägg all din energi på det du kan påverka och bry dig inte!

2009-06-04 | 20:54:24
pappsi säger:

jag tror på dig du är i allafall bäst i minna ögon

är man född 1962 borde man förstå bättre.

puss o kram pappsi

2009-06-04 | 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback