Tjejer kan!

Alltså nu är jag helt slut! Det tog mer än två timmar att skruva ihop den där byrån! Jag hade gett mig fan på att skruva ihop den utan Patrik. För när vi gick där på IKEA så sa han som alla andra gånger vi köper någon möbel där: -Vad bra då har jag något att göra i kväll. Vad fasiken är det som säger att just killen ska skruva ihop möbeln? Då sa jag tillbaks: -Den är nog redan klar när du kommer hem. -Jaha, sa han. När han sedan skulle åka till träningen så sa han: -Gumman du vet att om du inte orkar eller inte förstår hur du ska göra så skruvar jag ihop den i kväll. Då blev jag ännu mer taggad på att göra den klar och titta nedan! Klar och bra. Det är första gången allt har stämt när vi fått hem en möbel från IKEA. Alla skruvar var med, alla små-grejjer. OCH vi fick hela byrån i rätt färg. Jo vi har ganska dåliga erfarenheter från IKEA. Men nu måste jag säga att fan, bra jobbat IKEA!

Nu ska jag ta en dusch. Sen får vi se om det blir rita eller fix i garderoben.


Kommentarer
jennie säger:

nemen emma va duktig du e oo jaklar va talmodigt av dig. det dar har ja givit mig in i en gang o aldrig faen igen hahaha det blev tva plankor over for mig hihi guuuuman ja dor snart give me a sign ja saknar dig puss jen

2009-01-13 | 18:02:37
sara säger:

jag har precis också fått en sådan och skruvat ihop den, men min är bara tre lådor ;)



skitduktig på att rita, duu ;)

2009-01-14 | 13:21:25
Bloggadress: http://sarahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback