Lite fika och shopping.

Var ju som sagt på stan med syster i dag och fikade. Riktigt mysigt att bara sitta och prata med henne. Vi kan berätta allt för varandra och då menar jag verkligen ALLT! Och dom inte jag gillar, gillar inte hon. Dom inte hon gillar, gillar inte jag! Vi är så jävla lika till sättet att det är inte klokt. Och vi kan dessutom varandra utan och innan. Jag älskar dig systra mii! Du är den bästa vän/syster man kan ha!
Det vart förrästen lite mer än fika också. Men mest för Malle. Jag hitta lite smått och gott jag med. Jag ska ju skära ner på shoppandet men man måste ju gå stegvis. Jag köper tex inte bara märkessaker eller dyra saker längre. Inga nya Hermes så långt ögat kan nå. Hoho.


Allra käraste syster. I heart you!


Jag lyckades till slut hitta dom där jäkla lacktightsen som jag så länge har letat efter. Det är brist på dom. Sen  vart det två nagellack och ett par trosor somser och känns exakt som Hanky Panky.
Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

hoppas du får en bra fredagskväll!

2009-01-16 | 16:33:38
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Karin säger:

mysigt:)

2009-01-16 | 16:47:22
Bloggadress: http://karinolofsson.se
.... säger:

skiit va snyggt du ritar !:O

2009-01-16 | 16:51:48
jennie säger:

men malle va kul o se daj hur har du de. puss pa er bagge tva jen pen

2009-01-16 | 18:04:16
Kan Dee - Drawings & Designs säger:

Tack för att du skrev DIREKT till mig. Jag uppskattar att du säger vad du tänker för jag hatar att det ska vara såhär. Jag minns att jag även skrev kommentarer till dig när du hade din gamla blogg, jag kan inte minnas att jag nånsin fick några svar från de kommenarer, och även här nu på din na blogg, tex om din nya hårfrisyr, om teckningen på blondinbella, och tex teckningen med tjejen på vågen. Fick aldrig något svar.MEN det är det minsta problemet och inget jag tänker bråka mer om nu. Det är lugnt liksom, ingen världsgrej. Jag tycker dessutom det är väldigt synd att vi har så svårt för varandra, at vi inte går ihop. För jag VET vilken fin människa du är. Men ibland är det som det är, man kan inte vara bästis med alla. Men man kan fortfarande vara vänner och speciellt för oss som delar samma intresse. Vi borde ge varandra inspiration och stötta varandra! Frånmin sida kan jag ju redan säga att du redan gör det. Du ger mig inspiration för jag tycker du är asbra på att rita. Du har talang! Och jag vet att du kämpar, sluta aldrig kämpa! Du kommer gå långt sålänge du har viljan där! Nu slutar vi båda att ha dessa ögon för varrandra och glömmer det här. Inen vinner nåt på det, och det tar bara energi. Det bästa är om vi kan vara glada för varandras framgångar. KRAM

2009-01-16 | 20:26:25
Bloggadress: http://kandyart.blogg.se/
Kalle säger:

vilken trevlig blogg du har, o tufft hur du redigerar bilderna, man känner igen sig att det är din blogg lätt! typ som ett koncept!

2009-01-17 | 00:05:13
Bloggadress: http://elviskalmar.blogg.se/
anna-karin säger:

Snyggt!

Tack för kommentaren ;) visst kan jag prenumera på dig ;D

2009-01-18 | 14:44:20
Bloggadress: http://dayream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback