Blondinbella eller Let's dance?

Lets Dance är verkligen mitt favorit program. Och jag hejjar så klart på Blondinbella. Hehe. Jag tror att hon är en sån där person att antingen gillar man henne eller så gör man det inte. Det finns inget mellanläge typ. Jag tänkte som alla andra gjorde om henne i början, vissa gör det fortfarande, man gillade henne helt enkelt inte. Men hon är så förändrad sen dess. Och snygg kropp har hon! VERKLIGEN. Den skulle man inte tacka nej till. Inte hennes pengar heller. Ojj nu vart det ett inlägg om Blondinbella här när det skulle bli om let's dance. Hoho.
Jag tyckte rätt åkte ut. Vem är Linda liksom? Hon kanske var känd förrut men inte längre. Ofta vill man ju veta vilka dom är. I alla fall jag.
Nee nu tror jag att jag ska pussas lite med Patrik han är så söt.


Kommentarer
Emma Gynning säger:

Jag tycker Laila var grym. Kram

2009-01-17 | 09:14:41
Bloggadress: http://frokengynning.blogg.se/
vickans blogg säger:

jag gillar också Blondinbella. Tycker hon verkar vara en rätt smart tjej som har kommit så långt med sin blogg så hon tjänar så mycket pengar som hon gör. Tänk att kunna leva på sin blogg. Vilket drömläge! Nej jag tror att många inte tycker om henne på grund av den svenska avundsjukan.jag tycker att rätt person åkte ut igår men det finns många dåliga som står på tur nu också tycker jag./ kram Vickan.

2009-01-17 | 12:41:36
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/Annehlie
Therese säger:

Jag håller med. Det är mycket roligare att titta på de kändisar som man vet vilka det är. Bra att Linda åkte tycker jag. Det här med Blondinbella håller jag också med om, antingen gillar man henne eller så hatar man henne. Jag diggar henne :)

2009-01-17 | 15:43:46
Bloggadress: http://mylifeinthai.se
lina säger:

haha så är det nog. jag gillar inte henne kan jag säga ;)

2009-01-17 | 23:35:13
Bloggadress: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback