45 min för ett öga.

Nu får det vara nog med ritandet i dag. Vänstra ögat på ladyn below tog mig 45 minuter att göra. Så jag ritade det och sen började jag lite med näsan. Men sen så orkade jag inte mer så då väckte jag min lilla miniprins Hugo och tog en liten promenix med han. Därefter tog jag mig en dusch. Och nu är jag som en ny människa typ. Hoho ;-)

Patrik är på G hem, vi ska ta en sväng till Ica Maxi och storhandla lite mat. Det behövs verkligen. Och jag behöver nya päron vilket dom har bäst på just Ica Maxi. Nu hör jag att han kommer uppför trappen så nu ska jag resa mig och gå.

Hörs sen!
Kommentarer
Karin säger:

Gud sånt tålamod du måste ha när du ritar! Att lägga 45 min på ett öga skulle jag nog aldrig palla... Men resultatet blir väl desto bättre kan jag tänka mig... Kanske ska prova ändå ;-)

Dina teckningar är imponerande och inspirerande! =)

2009-01-21 | 18:28:01
Bloggadress: http://engender.blogg.se/
Vanessa säger:

du ritar sjukt snyggt!!:D

2009-01-21 | 18:57:06
Bloggadress: http://vanessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback