Kortvisit med Elina.

Nu åkte Elina nyss. Blev en kortvisit då hon var tvungen till att åka till Eskilstuna för att hämta hennes bror. Det var lite synd, men jag orkade inte följa med eftersom jag redan känner mig seg och när jag åker bil rätt länge så blir jag ännu segare. Det blir inget ritande i dag gott folk. Men i morgon kanske?

Jag längtar till på fredag då vi ska ut och äta på Blue moon bar, det blir avskedsmiddag och sen efter den avskedsfest hemma hos Mikaela för Elina så klart. Min lilla Elina-bebis som ska ut i vida världen alldeles själv. Pluttan då!




I heart you!

Kommentarer
jennie säger:

hn e sa jakla sot ser sa gla ut ju ! sakna dej

2009-02-24 | 21:25:03
Bloggadress: http://jennieportugal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback